حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در پیام ویدیویی به مناسبت گرامیداشت سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به دستور امام راحل در همه عرصه‌ها  و خدمت رسانی به مردم حضوری مستمر داشته که  قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل نیرویی منسجم برای دفاع و سربلندی نظام و ملت است، اظهارداشت: در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوم شعبان همزمان با میلاد باسعادت سرور شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) به فرمان امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده که از بدو تشکیل تاکنون منشا خدمات زیادی بوده‌است.

رکنی حسینی گفت: به فرمان امام خمینی (ره) جوانانی معتقد و مومن پا به این عرصه گذاشتند و در این ارتباط با تشکیل سپاه پاسداران به عنوان حافظان و مدافعان ولایت و دستاوردهای انقلاب به جامعه معرفی شدند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه همواره در صف مقدم و پیشتاز و پیشگام بوده و در این برهه نیز که با بیماری کرونا مواجه شدیم، شبانه روز برای حفاظت از سلامت و امنیت  مردم جهادگونه تلاش می‌کند.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت و سلامت، مدافعان حرم و سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش گفت: امروز امنیت و آرامش کشور مرهون و مدیون خدمات و زحمات  سبز قامتان  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.