به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر جمعه در بازدید از ورودی شهرستان دیلم با قدردانی از فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه و بسیجیان و نیروهای هلال احمر اظهار داشت: مردم دیلم در کنار جهادگران عرصه سلامت در این روزها نقش مهمی برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان دارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گرفته شاهد همکاری‌های همه جانبه در سطح شهرستان که بین شهرداری و نیروهای انتظامی و بسیجی و نیروهای هلال احمر هستیم.

ستوده افزود: با هشدارهایی که از طریق فضای مجازی صورت گرفته در شهرستان دیلم هر ساله که شاهد بیشترین بار ترافیک مسافران نوروزی بوده و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده بود شاهد عدم حضور مهمانان نوروزی و عدم استقبال هستیم.

احمد دشتی سرپرست فرمانداری دیلم در این بازدید ضمن خیرمقدم به معاون عمرانی استاندار سال نو را به همه مردم شریف شهرستان دیلم و همه جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت و عوامل مجموعه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان دیلم تبریک گفت و افزود: خوشبختانه مردم شریف شهرستان دیلم در کنار استاد پیشگیری همکاری‌های بسیار خوبی انجام دادند که قطعاً اجر و پاداش این عزیزان جهت یاری به همنوعان خود در نزد خداوند متعال محفوظ است.

در این بازدید معاون عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار به همراه ستاد پیشگیری از کرونا از بخش‌های مختلف بیمارستان دیلم بازدید بعمل آوردند و از پرستاران بخش پیشگیری از ویروس کرونا این بیمارستان تجلیل کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1387539
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.