به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح جمعه در پیام نوروزی خود اظهار داشت: نوروز امسال در خانه می‌مانیم و در کنار خانواده جشن می‌گیریم و مسافرت و دید و بازدیدها را به وقت دیگر می‌گذاریم.

استاندار بوشهر افزود: این روزها همه درگیر مبارزه‌ای نفس گیر با ویروس کرونا هستیم که تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی و «ماندن در خانه» برای قطع زنجیره سرایت این ویروس است.

وی خطاب به مردم استان بوشهر ادامه داد: خادمان شما در استان تمام همت و تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته‌اند تا هرچه زودتر با همکاری شما ولی نعمتان آن را شکست دهند.

گراوند بیان کرد: خداوند بزرگ را به خاطر همه نعمت‌هایش سپاس گفته و نوروز باستانی را با آرزوی بهروزی و پیروزی، صمیمانه به تک تک شما تبریک و شادباش میگویم.

گراوند گفت: همانطور که نیک می‌دانید در سالی که گذشت رخدادهای دشوار و دستاوردهای بزرگ را به دیده دیدیم و برخی را تحمل کردیم آنچه در همه این پدیده‌ها و رخدادها زیبا بود بردباری، شعور، ازخودگذشتگی، نیکوکاری، نوع‌دوستی، تلاش مجاهدانه و گذر سرافرازانه از این گردنه‌های سخت بود.

گراوند افزود: ملت ایران همه این سختی‌ها را در حالی پشت سرگذاشت که سایه بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها و ظالمانه‌ترین تحدیدها و مخوف‌ترین تهدیدها بر سر و پیرامون خود داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.