عبدالکریم گراوند روز جمعه در پیام نوروزی  افزود: این روزها همه درگیر مبارزه‌ای نفس گیر با ویروس کرونا هستیم که تنها راه مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی و  «ماندن در خانه» برای قطع زنجیره سرایت این ویروس است. 

وی خطاب به مردم استان بوشهر ادامه داد: خادمان شما در استان تمام همت و تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته‌اند تا هرچه زودتر با همکاری شما ولی نعمتان آن را شکست دهند.

گراوند بیان کرد: مردم شریف و با فرهنگ استان بوشهر ، سال 1398 با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌های آن به پایان رسید و عندلیبان به شکرانه بهار، نغمه نشاط و سرمستی سرداده و سال نو با پیشقراولی و طلایه داری نوروز، خرامان از راه رسیده است؛ آدمی را به اندیشه‌ای ژرف در کار آفریدگار فرو می‌برد و به گفته سعدی شیرین سخن که: برگ درختان سبز در نظر هوشیار/ هر ورقش دفتریست معرفت کردگار، معرفت افزا می گردد.

وی اضافه کرد: خداوند بزرگ را بخاطر همه نعمت‌هایش سپاس گفته و نوروز باستانی را با آرزوی بهروزی و پیروزی، صمیمانه به تک تک شما تبریک و شادباش می گویم. 

گراوند گفت: در طلیعه این حالگردانی و اعتدال ربیعی از خالق هستی، بهاری نیکو را آرزو می‌کنیم.

وی بیان کرد: همانطور که نیک می‌دانید در سالی که گذشت رخدادهای دشوار  و دستاوردهای بزرگ را به دیده دیدیم و برخی را تحمل کردیم آنچه در همه این پدیده ها و رخدادها  زیبا بود بردباری، شعور، ازخودگذشتگی، نیکوکاری ، نوعدوستی، تلاش مجاهدانه و گذر سرافرازانه از این گردنه های سخت بود.

گراوند افزود: ملت ایران همه این سختی‌ها را در حالی پشت سرگذاشت که سایه بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها و ظالمانه‌ترین تحدیدها و مخوف‌ترین تهدیدها بر سر و پیرامون خود داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.