به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر صبح سه‌شنبه در نشست بررسی زیرساخت‌های الکترونیکی اظهار داشت: همکاری ادارات کل ارتباطات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‌های دولتی ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف خدمات رسانی مطلوب به مردم و تشویق به ماندن در خانه، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استان بوشهر برای فروش الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت.

زرین‌فر ادامه داد: استان بوشهر با دارا بودن حدود ۴۰ هزار واحد صنفی، یکی از استان‌های فعال در زمینه فروش الکترونیکی بوده و طی سال‌های گذشته مقام برتر در فروش الکترونیکی روستایی در کشور کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماری کرونا افزود: برای فروش الکترونیکی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، زیرساخت فناوری اطلاعات استان بوشهر در اختیار مردم و بازاریان قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس طرح ارائه شده تمامی فروشگاه‌ها می‌توانند صفحه عرضه کالاهای خود را در سایت و پلتفرم خاص بارگذاری کرده و شهروندان کالای درخواستی خود را در سریع‌ترین زمان از طریق خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.