محمدحسین ارسطوزاده روز شنبه در این ارتباط افزود: گزارش‌های مردمی که از سامانه تلفنی ۳۳۳۲۳۱۷۷ برای شکایت‌های مردمی از تاسیسات گردشگری و گزارش خانه مسافری غیرمجاز دریافت شده است بالغ بر ۲۲۹ گزارش بوده است .

وی ادامه داد: بازرسان این اداره کل با همراهی دستگاه‌های قضایی و انتظامی  با انجام ۲۴۷ ماموریت به محل‌ها و آدرس‌های اعلام شده انجام داده اند که بعضی از آنها منجر به تعطیلی، تخلیه و یا پلمب واحدهای یاد شده  انجامیده است.

ارسطو زاده گفت: از این تعداد ماموریت ۵۳ مورد پلمب و ۷۹ مورد تعطیلی خانه مسافری غیرمجاز داشته ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر  اظهار کرد: افرادی در این وضعیت مبادرت به اجاره منازل شخصی خود به مسافرانی که از شهرهای آلوده به استان آمده اند ،داشته اند که نه تنها باعث ناراحتی همسایه‌ها بلکه باعث ایجاد ترس و استرس همگانی شده اند  انتظار می‌رود مردم تا  عادی شدن شرایط همکاری و قبل از گرفتن مجوز منزل خود را به صورت مسافری اجاره ندهند.

ارسطوزاده گفت: بهترین راه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس ، خودداری از مسافرت‌های غیرضروری است ، هرچند چندین بار تاکید شده هیچگونه خدمات گردشگری در استان بوشهر به مسافران داده نمی شود و تمام اقامتگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است ، اما افرادی به استان مسافرت کرده اند که پیشنهاد می کنیم با توجه به شرایط کنونی به شهر و خانه خود برگردند تا شرایط به روال عادی بازگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.