محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات کشور در حوزه نفت و پتروشیمی با توجه به حضور جامعه کارگری دارای یک کمربند جغرافیایی گسترده از ایران اسلامی است.

وی افزود: هم‌زمان با شیوع کرونا در کشور، جزیره خارگ به عنوان یکی از خطوط مقدم اقتصاد کشور با حساسیت و دستور استاندار بوشهر به حالت آماده‌باش درآمد.

رضایی اضافه کرد: جلسات مدیریت بحران با حضور مدیران ارشد شرکت‌های نفت و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در جزیره خارگ برگزار شد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در زمینه کنترل، آموزش و پیشگیری این ویروس در جزیره خارگ اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف را به سرانجام رسانده است و مشکلات در حوزه تأمین کالای پزشکی برای جزیره وجود داشت که با درایت شخص دکتر کشمیری این مشکلات رفع شده است.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: دو تیم مجهز تب سنجی در مبادی هوایی و دریایی جزیره مستقر شده و تست تب‌سنجی به صورت مستمر صورت می‌گیرد، همچنین پایانه نفتی خارگ و شهرداری جزیره طبق یک فرایند مشخص در حال ضدعفونی معابر عمومی جزیره هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.