به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر دوشنبه در دیدار بخشدار مرکزی شهرستان گناوه اظهار داشت: پس از گذشت دو سال بخشدار مرکزی گناوه منصوب شد که طبیعتاً برخی از امور در این دو سال ممکن است آنچنان که لازم بوده پیگیری نشده باشد لذا امید است که بخشدار مرکزی شهرستان در پیگیری و حل مشکلات روستاهای بخش مرکزی موفق باشد.

امام جمعه گناوه افزود: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا در کشور همه مسائل را تحت شعاع خود قرار داده، از بخشدار مرکزی شهرستان انتظار می‌رود در خصوص رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از شیوع این ویروس در روستاها پیگیری و اهتمام ویژه داشته باشد.

وی عنوان کرد: مردم ما مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتند و هشت سال دفاع مقدس را با همدلی و در کنار هم بودن مدیریت کردند و در شرایط کنونی نیز با توفیق الهی بر این بیماری فائق خواهند آمد.

حجت الاسلام رکنی حسینی تصریح کرد: تلاش کنید تا از اجرای طرح‌های جزیره‌ای و کارشناسی نشده پرهیز شود و داشتن برنامه‌های مدون و بلند مدت و مهم‌تر از همه عملیاتی شدن آنها را مدنظر قرار دهید. در خصوص حل مشکلات و پیشرفت در کارها توکل و پیگیری مداوم را در نظر داشته باشید.

خدیجه دشتی بخشدار مرکزی گناوه گفت: در حال حاضر ضمن پیگیری مشکلات مردم روستاها و پروژه‌های نیمه تمام، اولویت مهم این بخشداری همچون سراسر کشور معطوف به موارد بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روستاهای شهرستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.