به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صبح دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار داشت: شیوع کرونا مثل هر بیماری اپیدمی دیگری تعداد زیادی از افراد جامعه را درگیر می‌کند و فراز و فرودی دارد که باید آن را پشت سر گذاشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی از اعلام آمادگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه هرگونه فعالیت برای مقابله با ویروس کرونا باید بر اساس نقشه راه مشخص، علمی و اصولی باشد گفت: نکته کلیدی در زمینه ویروس کرونا شکستن زنجیره انتقال این ویروس است.

کشمیری با تأکید بر اینکه مردم باید بیماری را جدی بگیرند، بیان کرد: ما می‌توانیم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها، زنجیره انتقال ویروس را در استان بشکنیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بی‌توجهی ما باعث می‌شود ویروس وارد بدن شود، بنابراین باید دست‌ها را مرتب شست، فاصله را رعایت کرد، بیماران به‌موقع مراجعه کنند و کسانی که با بیماران در ارتباطند ماسک بزنند، مردم در خانه بمانند، سفر نروند و خرید را محدود کنند تا از انتقال ویروس پیشگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1376261
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.