عبدالله نادری روز دوشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا افزود: در چند روز گذشته روزانه همه این اماکن در شهرها توسط شهرداری‌های خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و در روستاها نیز توسط دهیاری‌های شهرستان به صورت مستمر و منظم انجام شده‌است.

وی افزود: در اجرای طرح ضد عفونی اماکن عمومی بیش از ۲۰۰ نفر از ماموران شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان مشارکت داشته‌اند.

 فرمانداردشتی اضافه کرد: جلسات ستاد پیشگیری از کرونا به صورت مستمر دردشتی برگزار و اعضای ستاد با مشارکت و همراهی بسیار خوب مردم و سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت شبانه روزی دارند.

نادری تاکید کرد: بهترین و مهمترین راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا درخانه ماندن شهروندان و خودداری از تردد غیر ضرور دراماکن عمومی و سطح شهر و رعایت نکات بهداشتی از جمله شستن منظم دست‌ها با آب و صابون و توجه به توصیه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت و درمان است.

فرماندار دشتی بیان کرد: بیمارستان زیبنیه خورموج نیز آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان است و کادر درمانی پزشکان و پرستاران به صورت شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از شهروندان خواست به شایعه‌ها و اخبار غیر واقعی که باعث استرس می‌شود توجه نکنند و اخبار و توصیه‌های بهداشتی و درمانی را تنها از طریق وزارت بهداشت و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

نادری تاکید کرد: این شهرستان هیچ خدمتی به مسافران و مهمانان ارائه نمی‌دهد و با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان بزودی بیماری کرونا را شکست خواهیم داد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.