معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر روز جمعه در جمع سفیران سلامت شهرستان دیر افزود: با هدف رعایت موارد پیشگیرانه و کنترلی برای جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا اعم از گردشگری، مسافری و تجاری، اقدامات پیشگیرانه‌ای در دستور کار قرار گرفته‌است.

حسین ناظمیان پور افزود: از جمله این موارد می‌توان به اجرای اقدامات کنترلی نظیر تب سنجی و محدودیت تردد در محور ۲ راهی دیر- کنگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، پلیس راهور، راهداری از مهمترین اقداماتی است که با محوریت کارگره مقابله با پیشگیری و کنترل انتشار ویروس کووید۱۹ در دست اجرا است.

وی به ضد عفونی کردن همه اماکن اداری و عمومی، پارک ها، فروشگاه‌های بزرگ شهری اشاره کرد و گفت: بصورت مستمر  همه مکان‌های شهرستان ضدعفونی شده‌است و تعطیلی بازار شهر از روز شنبه در دستور کار قراردارد و پنجشنبه بازار نیز تعطیل شد و با مالکان خانه‌های مبله صحبت شده که خانه‌های خود را در اختیار مسافران قرار ندهند و ستاد اسکان مسافران نوروزی نیز تعطیل شده‌است.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان کرد:  جایگاه‌های بنزین موظف هستند برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برای دست زدن به نازل از دستکش استفاده کرد و یا دستکش در اختیار رانندگان قرار دهند.

وی اضافه کرد: از مردم شهرستان تقاضا داریم که به کمپین" من در خانه می مانم" بپویندند تا بتوانیم با همکاری مردم این ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.