سید پیروز موسوی روز سه‌شنبه در این رابطه افزود: بر اساس این مصوبه  تیم واکنش سریع ( یک تیم برای مناطق عملیاتی پارس یک و پارس کنگان و یک تیم برای منطقه پارس سه) در منطقه ویژه پارس، دو تیم در شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی، دوتیم در شرکت نفت و گاز پارس (یک تیم مستقر درتاسیسات خشکی و یک تیم هم در سکوهای گازی)، یک تیم در شرکت پایانه‌های نفتی ایران ( پایانه میعانات گازی پارس جنوبی) تشکیل شده است.

وی ادامه داد: سایر پتروشیمی های مستقر در منطقه نیز موظف به تشکیل و راه اندازی تیم های جداگانه واکنش سریع شدند که با تشکیل آنها، تعداد تیم های واکنش سریع تا ۲ روز آینده به بیش از ۲۰ تیم افزایش می‎یابد.

موسوی اظهارداشت: این تیم ها با تائید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دریافت آموزش های لازم، خدمات رسانی عملیاتی خود را به شاغلین در پارس جنوبی بر اساس دستورالعمل های تدوین شده آغاز می‌کنند.

وی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی، امکانات و نیروی انسانی جهت تشکیل تیم واکنش سریع با مشارکت مدیریت اچ.اس.ایی شرکت‌های مستقر در منطقه شامل یک دستگاه خودرو آمبولانس و یا وانت، یک نفر کارشناس بهداشت محیط آموزش دیده، یک نفر کارشناس پرستاری، تجهیزات گندزدایی و مواد ضدعفونی و وسایل تجهیزات حفاظت فردی جهت استفاده کارشناسان و تحویل به کارکنان در معرض خطر ابتلا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.