به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در مجمع فرماندهان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: سپاه امروزه در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است و دارای برکات بسیار زیادی بوده است.

وی اضافه کرد: سپاه در امنیت ملی در ابعاد مختلف، حفظ تمامیت ارضی، حفظ استقلال و حاکمیت کشور، تأمین نیازهای عمومی مردم، محرومیت زدایی، توسعه فناوری اقتصادی و فرهنگی خدمات گسترده‌ای داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز کارهای فرهنگی انقلاب توانسته بر افکار عمومی داخل و خارج از کشور تأثیر گذار باشد و نهراسیدن ملت ایران از آمریکا از مهمترین ثمره‌های انقلاب اسلامی است چرا که شهادت طلب هستند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول دوران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی معادله‌های سیاسی، نظامی و سایر مؤلفه‌های موجود در خاورمیانه را برهم زد.

رزمجو اضافه کرد: انقلاب اسلامی با اعلام سیاست نه شرقی و نه غربی نظام سلطه را به چالش کشاند در چنین شرایطی بنیانگذار انقلاب اسلامی با تدبیر، نهاد انقلابی سپاه را در کنار سایر نیروهای مسلح تأسیس کردند و امروز این نهاد انقلابی با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب توانست قدرت‌های مختلفی در درون و برون انقلاب داشته باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی تولید قدرت تحصیلی، حضور پرشور مردم در ۳۸ انتخابات به عنوان رزمایش سیاسی انقلاب، نهادینه شدن اعتقادات و باورهای دینی در جامعه، کنار هم قرار گرفتن سلیقه‌ها و فکرهای مختلف در زمانی که مردم احساس کنند اصل انقلاب به خطر افتاده از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رزمجو اضافه کرد: انسجام، همبستگی، همدلی، استحکام در میان قشرهای مختلف باعث تولید ابهت و قدرت انقلاب اسلامی شده و سال به سال به رغم میل و خواست دشمن بر این عزت، اقتدار و موقعیت انقلاب نیز افزوده می‌شود.

در این آئین مهدی عالی زاده به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی و از خدمات سرهنگ دوم غلامرضا جمالی تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.