حجت الاسلام ناصر رفیعی محمدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله بوشهر افزود: هرچند کشور از تندروی‌‏های غیرعاقلانه لطمه زیادی خورده اما هنوز هم برخی‌ها هستتد که می‌خواهند پشت تریبون همه چیز را بهم بریزند و با رویکرد اشتباه، افراد را از قطار انقلاب پیاده می‏‌کنند. 

وی اضافه کرد: این در حالی است که سردار شهید سلیمانی در عین حالی که خط قرمز داشت، اگر احساس می‏‌کرد کسی ۴۰ درصد برای انقلاب مفید است و ۶۰ درصد اشکال دارد از وی استقبال می‎کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در جریان شهادت سردار سلیمانی کسانی اطلاعیه دادند که آنها را قبول نداریم و هنوز هم ممکن است ممنوع تصویر باشند و حتی آدم‎هایی از چپ و راست، داخل و خارج کشور، هنرپیشه و سلبریتی‌‏ها برای شهادت سردار اطلاعیه دادند که کسی فکرش هم نمی‏‌کرد و این ناشی از محبوبیت این سردار بود.

رفیعی محمدی ادامه داد: شاید کسی فکر کند محبوبیت سردار سلیمانی بخاطر نداشتن موضع سیاسی است اما همه می‎دانستند خط قرمز وی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: سردار در برابر عامه مردم متواضع بود و همانطور که قرآن نیز گفته خط را نمی‌توان جا انداخت و در کشور نیز ۲ خط با هواداران میلیونی وجود دارد.

رفیعی محمدی عنوان کرد: نمی‎توان چشم خود را ببندیم  تنها جلوی خودمان نگاه کنیم باید مجموعه کشور و نظام دیده شوند.

وی گفت: سردار سلیمانی در عین حالی که خط قرمزش رهبری و ولایت فقیه بود یک سخنرانی جنجالی از وی دیده نشد ولی برخی گاهی به اسم سپاه و جاهای دیگر همه را به هم می‎ریزند و ایجاد یاس می‎‏کنند که چنین موضوعی غلط و مغایر با تاکیدهای رهبر معظم انقلاب برای امید آفرینی است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار احساس می‎کرد باید به دولت نیز کمک کند و حتی برای فروش نفت قدم جلو می‎گذاشت و جایی که می‎دانست حرفش برای رئیس جمهوری کشوری خریدار دارد برای حفظ نظام پیشگام می‎شد.

رفیعی محمدی ادامه داد: با این وجود گاهی اقدام به بریدن شاخه‎‏ای می‏‌کنیم که خودمان روی آن نشسته‌‏ایم و نمی‎دانیم اگر بریده شود، همگی می‎افتیم.

وی افزود: خدادوستی، تواضع، استحکام در برابر دشمن، جهاد و نترسیدن از سرزنش‌ها از  دیگر ویژگی‎های بارز سردار شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.