مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: چاپخانه "افتخاری"  در اقدامی ارزشمند این شبکه را در زمینه آموزش و آگاهی دادن به مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس همراهی کرد.
کبری آزاد افزود: اقلام و اطلاعیه‌های آموزشی چاپ شده بصورت کامل رایگان توسط مسئول چاپخانه و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان در نقاط مهم و پرتردد شهرستان توزیع و نصب شد.
وی اظهارداشت: اقلام آموزشی شامل  چاپ ۵۰ عدد استیکر برای نصب روی خودپردازهای بانکی(ATM ) شهری، روستایی و بندرریگ، چاپ ۱۰۰ عدد استیکر برای جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین گناوه، روستای مال قاید، چهاروستایی و بندرریگ و چاپ ۹۰ بنر  شست و شوی دست برای سرویس‌های بهداشتی مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان‌ها، ادارات، کنار ساحل،پارک ها و بازار بخشی از حرکت ارزشمند مسئول این چاپخانه است.
وی گفت: چاپ سه عدد بنر  ۳*۴ متر در شبکه و مرکز بهداشتی درمانی شماره ۲و۴ ،  بنر  ۴*۶ متر برای نصب نبش اداره دارایی، ۳۰۰ پوستر آموزش گندزدایی سطوح برای نصب در بورد ادارات و صنوفو ۲ بنر برای نصب روی ۲ کانکس ورودی‌های شهر از دیگر اقدام چاپخانه افتخاری در زمینه آموزش شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس بیماری کرونا است.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه از همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم، اصحاب رسانه، مدیران گروه‌های مجازی و فعالان اجتماعی در اجرای وظایف و برنامه‍های پیشگیری از شیوع کرونا این شبکه تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.