کمال دهقان منشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ضدعفونی اماکن عمومی داخل ترمینال با موادی که دستورالعمل آن از شبکه بهداشت دریافت شده ازجمله اقدامات برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در فرودگاه بوشهر است.

وی تصریح کرد: در خصوص غرفه‌های فروش و توزیع مواد غذایی در فرودگاه یک دستورالعمل آماده‌شده که از توزیع مواد بدون بسته‌بندی جلوگیری شود.

منشادی افزود: پوسترها و بنرهای آگاهی‌دهنده جهت اطلاع‌رسانی تهیه و در ترمینال‌ها برای آگاهی دادن به مردم قرار داده‌شده است.

وی بیان کرد: همکاران بازرسی که با مردم سروکار دارند نیز از وسایل حفاظتی مانند دستکش و ماسک استفاده می‌کنند و اگر در مجموعه همکاری دچار سرماخوردگی و یا علائم دیگر مبنی بر بیماری باشد برای آن‌ها استراحت و مرخصی لحاظ می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر عنوان کرد: در اداره کل کمبودهایی ازجمله ماسک و دستکش داشتیم که نتوانستیم به قدر نیاز تهیه کنیم که قرار شده از طریق شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به ما کمک کنند.

منشادی با اشاره به روش‌های انتقال آلودگی و رفت‌وآمدهای مسافران و ترددهای روزانه گفت: موارد حفاظتی و ایمنی و همچنین ضدعفونی اماکن و استفاده از مواد و وسایل حفاظتی همچون ماسک، دستکش و غیره را رعایت خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه روزانه تعداد زیادی تردد در فرودگاه انجام می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه پروازهای ما به جز تهران به شهرهای خاصی است، البته به‌طور خودکار افرادی که به استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه هواپیما تمایل داشته‌اند دیگر چنین تمایلی ندارند و اقبال عمومی به مسافرت کم شده است.

منشادی بیان کرد: در یک هفته اخیر آمار مسافرت‌های ما بسیار کم شده و تعداد پروازها به‌شدت کاهش‌یافته است، پروازهای اداری که خیلی کم شده و پروازهای مسافربری عادی هم به‌شدت کاهش‌یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموعه فرودگاه حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد که باهدف پیشگیری از ویروس کرونا، اطلاع‌رسانی به مردم به نحو احسن انجام شود که بهترین آن نیز رعایت بهداشت شخصی است و افراد مراقبت کنند و حتی خودکار هم از کسی نگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.