آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با منتخب مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی ایران است که با انتخاب‌هایی که در این دوره صورت گرفته، امید بسیار زیادی است که مجلس تراز انقلاب اسلامی تحقق بپذیرد.

وی بیان کرد: نمایندگان و مسئولان استان در یک فضای پر از وحدت در راستای خدمت به مردم بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری به توسعه و پیشرفت استان بر اساس دانش روز تلاش کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: امید است با حضور نمایندگان منتخب مردم ، توسعه و پیشرفت استان با ضریب بالاتری انجام گیرد.

وی دشتستان را منطقه بسیار مهمی برای استان بوشهر خواند و گفت: این منطقه بعد از انقلاب رشد و پیشرفت داشته اما این پیشرفت، لازم و درخور آن مردم  نبوده و امید داریم با حضور نمایندگان این رشد و پیشرفت، ایجاد و سرعت یابد.

 منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطقه دشتستان نیز اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی لازم با دیگر نمایندگان استان در مجلس، پیشرفت لازم برای نظام و استان بوشهر صورت گیرد.

ابراهیم رضایی افزود: ما در مسیر تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری و ایجاد مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب اسلامی هستیم .

وی گفت: در استان حول محور نماینده ولی‌فقیه  و امام جمعه بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه و تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری گام خواهیم برداشت.

وی در ادامه پیشنهاد کرد که مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حول محور نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شکل گیرد و در راه منویات مقام معظم رهبری اقدام‎های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.