احمد آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این کشتی ۱۹ بهمن‌ماه امسال در ۱۰ مایلی بندر دیر در آب‌های خلیج‌فارس توسط تیم بیمار یاب پایگاه بهداشت مرزی دریایی ارزیابی شد و به مدت ۲ هفته برای گذراندن دوره کمون بیماری در این مکان متوقف بود.

وی تصریح کرد: پس از اطمینان از نتایج ارزیابی بهداشتی مبنی بر اینکه همه خدمه این شناور فاقد هرگونه علائم بیماری تنفسی ازجمله کرونا ویروس بودند اجازه پهلوگیری و ورود به اسکله را دریافت کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: کشتی «هنگ تانک ۷۷» کشور چین که حامل تجهیزات شرکت متانول کاوه به مقصد بندر دیر بود پس از گذاران دوره کمون (نهفتگی) بیماری کرونا ویروس امروز با مجوز این مرکز در این بندر پهلو گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام معاینه مجدد توسط مراقبان بهداشت و تأیید سلامت افراد خدمه کشتی اجازه پهلوگیری و انجام تشریفات تخلیه بار صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خاطرنشان کرد: ضمن اطمینان خاطر به شهروندان برای مراقبت از بهداشت عمومی و حفاظت از سلامت آن‌ها جای هیچ نگرانی وجود ندارد و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در این زمینه به جد پیگیر خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.