فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۶۸ هزار ۴۵۷ رأی صحیح به صندوق‌ها واریز شد که غلامحسین کرمی با ۲۹ هزار و ۵۷ رأی از مجموع این آرا به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

عبدالله نادری افزود: میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۶۷ درصد است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: انتخابات در حوزه دشتی و تنگستان در ۱۳۸ شعبه ثابت و سیار از ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفندماه آغاز شد و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در آرامش و امنیت کامل و با شرکت پرشور مردم برگزار شد.

وی یادآور شد: همچنین علی زینبی با ۱۹ هزار و ۹۷۲ رأی، عبدالصمد دولاح ۱۰ هزار و ۴۰ رأی، علی‌اکبر خورموجی ۲ هزار و ۵۶۸ رأی، محدثه دولاح با هزار و ۹۶۰ رأی، نورالله جمالی هزار و ۶۲۶ رأی، عبدالکریم سعیدی هزار و ۹۴ رأی، حسن بارانی هزار و ۲۸ رأی، فرامرز صیادی ۴۴۲ رأی، ریحانه قاسمی ۲۹۷ رأی، علیرضا قائدی حقیقی ۱۷۱ رأی، سید رضا موسوی ۱۵۲ رأی و عبدالحسین زارعی با ۵۰ رأی به ترتیب آرا پس از منتخب مردم این حوزه قرار گرفتند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.