فضای مجازی استان بوشهر به همان میزان که پدیدآور شور و نشاط انتخاباتی شده چندین برابر آن به میدانی بدون نظارت برای تخریب کاندیداها شده‌است.

به نظر می‏‌رسد در مقطعی که نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت حداکثری برای پاسخ به یاوه‎گویی‌های دشمنان است، چنین تخریب‏‌هایی هیچ جایی برای انتشار در فضای مجازی و دلسرد کردن مردم از کاندیداها ندارد.

 صبح امروز خبری مبنی بر توقیف کامیون حامل برنج یکی از کاندیداها برای توزیع میان رای دهندگان در فضای مجازی بوشهر منتشر شد اما این درحالی است که از سوی هیچ ارگان رسمی مورد تایید قرار نگرفت.

 حامیان یک کاندیدا نیز در خبری ساختگی متنی از یک وکیل بی نام و نشان را منتشر کردند که در صورتی که فلان نامزد به مجلس برود مانع تایید اعتبارنامه وی خواهیم شد را در فضای مجازی بوشهر منتشر کردند.

عده‎ای نیز در خبرهایی بی منبع و شایعه در فضای مجازی بدون هیچ سند و مدرکی از خرید رای توسط برخی کاندیداها می‌‎گویند.

برخی کاندیداها نیز با مصادره حمایت چهره‏‌های شاخص سعی در نشان دادن اقبال عمومی به سمت خود دارند تا جایی که اکنون چندین پیام با مضمون حمایت یکی از نامزدهای یپشین ریاست جمهوری  منتشر شده که در هر متن یک کاندیدا مورد حمایت قرار گرفته‌است.

عکسی نیز در برخی گروه‏‌های واتساپی انتشار یافته که نامزدی حامیانش را به گرفتن رای افراد مسن و بی سواد ترغیب کرده‌است.

عده‌ای نیز با انتشار متن‏‌هایی احساسی از شهدا و قرآن در کنار نام کاندیدای مدنظر خود سعی بر تحریک افکار عمومی برای رای دادن به آن کاندیدای مورد اقبال خود را دارند.

شب گذشته نیز با انتشار عکس از یک نظرسنجی ساختگی کاندیداهایی مربوط به جناحی خاص در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر برنده انتخابات معرفی شدند.

برخی نیز از صبح امروز با نشر گسترده عکس تعرفه رای نوشته شده خود برای کشاندن اقبال مردمی به سمت کاندیدای مورد حمایت خود تلاش می‌کنند.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که هم اکنون ۶۶ نامزد برای دستیابی به آنها در حال رقابت انتخاباتی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.