به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان دینی و مذهبی بوشهر اظهار داشت: مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیشرو لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح زمینه تقویت و تحکیم بیشتر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

سروستانی با بیان اینکه یکی از بارزترین نقاط قوت جامعه اسلامی دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است، ابراز کرد: در حماسه دوم اسفندماه همه‌کسانی که علاقه‌مند به سرنوشت مملکت هستند با هر گرایش و جریانی که هماهنگ باشند به‌پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با رأی خود تیری به سینه دشمنان و بدخواهان نظام خواهند زد.

وی ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است در مرحله اول حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و در مرحله دوم انتخاب نمایندگانی است که بتوانند برای جامعه مفید باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: اعتقاد و التزام عملی به اسلام و اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است و همچنین قطع‌نظر از وابستگی، تلاش برای رفع مشکلات موجود جامعه و ایجاد فضای مناسب برای ارتقا شاخص‌های توسعه همه‌جانبه جامعه اسلامی از مهم‌ترین خصوصیات نماینده اصلح مجلس محسوب می‌شود.

سروستانی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در ۲ اسفندماه افزود: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، مجلسی که برای تعیین سرنوشت و تداوم مسیر پیشرفت و توسعه کشور ما حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در هر برهه و مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی که دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی داشته‌اند، به‌گونه‌ای بوده که سبب تحکیم وحدت ملی بوده و دشمن را از دسیسه‌هایش ناامید کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.