مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در حاشیه همایش عملیات ویژه رسانه‌ای انتخاباتی صدا و سیما درجمع  خبرنگاران افزود: انتخابات موضوع بسیار مهم و تاثیرگذاری در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هر کشوری به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مجلس و نقش قوه مقننه در کلان کشور انتظار می‌رود همه مردم در روز جمعه دوم اسفند ماه با مشارکت آگاهانه درانتخابات نقش و وظیفه ملی خود را نسبت به نظام انجام دهند و هیچکدام از واجدان شرایط رای گیری را در منزل نمانند.

خورشیدی بیان کرد: تجربه ثابت کرده‌است اگر انتخابات با مشارکت پرشور مردم در سطح بالایی برگزار شود بلافاصله تهدیدهای امنیت ملی در کشور از بین می‌رود برهمین اساس انتظار می‌رود با حضور موثر و کارساز مردم فردای انتخابات این اتفاق در کشور رخ دهد و همه تهدیداتی که برجامعه در حال وارد شدن است رخت بربندد.

وی ادامه داد: تلاش شده چینش صندوق‌های رای‌گیری در محل‌های جمعیتی مستقرشوند، شهروندان با کمترین معطلی در شعبه‌های رای‌گیری روبرو شوند، زیرساخت لازم برای احراز هویت الکترونیکی نیز فراهم شده‌است.

خورشیدی گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده البته تاکید شده همه ناظران و مجریان ضمن رعایت اصل بی‌طرفی قانون برگزاری انتخابات را به نحو احسن و کامل اجرا کنند.

در زمان حاضر ۸۱ نفر از کاندیداهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر برای تصاحب چهار کرسی در مجلس باهم رقابت می‌کنند.

استان بوشهر با یک میلون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.