مهدی بهشتیان روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی با حضور رئیس ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای این شهرستان افزود: هدف از تشکیل این ستاد برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با محوریت شرکت حداکثری مردم است و در اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از جرائم انتخاباتی تاکید می‌کند.

 وی اظهارداشت: اقدام و تصمیم‌های این ستاد تضمین کننده صحت و سلامت برگزاری انتخابات است و با تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌ها زمینه انتخاباتی باشکوه و پرشور مردمی با همکاری ستادهای تبلیغاتی کاندیداها فراهم خواهیم کرد.

وی  گفت: همه تلاش مسئولان برای حضور حداکثری مردم بدون جانبداری از کاندیداهای خاص خواهد بود.

رئیس دادگستری دیلم بیان کرد : رصد فعالیت‌های تبلیغاتی در چارچوب مقررات مربوط انجام می‌شود و اجازه نخواهیم داد برخی با تعصب‌های قومی و فامیلی روند انتخابات را که باید به سمت انتخابات اصلح پیش برود  تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط و بافت فرهنگی منطقه لازم است از هرگونه تقابل بین کاندیدها و هواداران آنها پیشگیری شود و در همین چارچوب با توجه به تعداد کاندیداها حساسیت رقابت بیش از سایر دوره‌ها است.

بهشتیان گفت: در کنار عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، نقش ستادهای انتخاباتی کاندیداها مهم است و می‌توانند به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند تا آسیب‌های انتخاباتی به حداقل برسد.

وی  با اشاره به ماده ۶۵ قانون انتخابات افزود:  در سطح شهرستان دیلم شاهد جرائم انتخاباتی نبودیم و امیدواریم ستادها و حامیان کاندیداها تا روز انتخابات با سرلوحه قرار دادن قانون شاهد جرائم و تخلفات نباشیم.

استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی چهار کرسی نمایندگی دارد که یکی از آنان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.