غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه هیات بازرسی شهرستان‌های گناوه و دیلم افزود: به منظور برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، تعامل و همکاری خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت و دیگر عوامل دست اندرکار برقرار و تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده‌است.

وی اظهارداشت: یکی از رویکردهای این دوره انتخابات در شهرستان پیشگیری از  تراکم بیش از حد در شعب به منظور رفاه حال و دسترسی آسان مردم است که در برخی نقاط جابه جایی صورت گرفته‌است.

فرماندار گناوه گفت: یکهزارو ۱۰۰ نفر عوامل  و دست اندرکار اجرایی در این شهرستان در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی گفت: ۷۱ شعب اخذ رای در سطح شهر و روستای این شهرستان با همکاری هیات اجرایی و نظارت پیش بینی شده‌است که از این مجموع ۵۸ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی برای کاربران، بازرسان و  اعضای شعب در شهرستان گناوه اجرا شده‌است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات و معاون فرماندار گناوه گفت: ۷۱ بازرس در انتخابات مشارکت دارند که ۳۵ بازرس متمرکز و ۳۶ نفر دیگر غیرمتمرکز هستند.

حسین امیری افزود: یک نشست با بازرسان و دوره آموزشی توجیهی برگزار شده و قرار است یک نشست دیگر تا قبل از روز انتخابات برای آنان برگزار شود.

وی اظهار داشت: هیات بازرسی بر ستادهای تبلیغاتی شهرستان اشراف و تسلط کامل دارد و تاکنون چندین نوبت بازدید میدانی و سرکشی  از این نقاط صورت گرفته‌است.

استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی دارای چهار کرسی نمایندگی است که یک حوزه آن مربوط به بوشهر، گناوه و دیلم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.