سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در مراسم اربعین شهادت سردارسیلمانی در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج استان بوشهر افزود:  سردار سلیمانی برای جوانان ما یک اسطوره بزرگ و جاودانه شده‌است.

وی افزود: آمریکا بداند که ایران و جبهه مقاومت اسلامی منطقه توان له کردن آنها زیر پای خود را دارند.

معاون سیاسی سپاه تاکیدکرد: شهادت سردار سلیمانی باعث رویش‌های جدیدی در نقاط مختلف جهان شده‌است و ما امروز شاهد هستیم که جوانه‌هایش در حال سر در آوردن هستند.

جوانی بیان کرد: به برکت خون سردار سیلمانی و شهدای مقاومت آمریکایی‌ها بزودی ضربه‌ای از جبهه مقاومت در جغرافیای جهان دریافت خواهند کرد.

معاونت سیاسی سپاه به توطئه‌های آمریکا  در ۴۰ سال گذشته علیه مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا درهمه توطئه‌های خود علیه ملت ایران  شکست خورده و نتوانسته به نتیجه دلخواهش برسد.

وی اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی در ۴۰ سال گذشته بدون وقفه و با اخلاص و تحت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری برای اعتلای اسلام و تامین امنیت و عزت و استقلال ملت ایران مجاهدت و در همین راه خداوند خالصانه  چنین شهادتی را نصیب او کرد که باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی و مقاومت در سطح منطقه و جهان شد.

جوانی تاکیدکرد: آمریکا خیال کرد بعد از لشکر کشی و اشتغال کشور عراق و افغانستان انقلاب اسلامی تمام شده‌است اما سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس در این چند سال نقش اول را در شکست آمریکا ایفا کرد.

 وی افزود: آمریکا با حمایت مالی کشورهای عربی منطقه جنگ نیابتی به راه انداختند و داعش را ایجاد و تلاش کردند با خونریزی زمینه تسلط کامل بر منطقه را فراهم کنند اما سردار سیلمانی نگداشت این توطئه عملی شود و امروز  جهان یک قهرمان بیشتر در مقابل داعش نمی‌شناسد و آن فرمانده سردار سلیمانی است.

معاومنت سیاسی سپاه تاکید کرد: امروز مهمترین  مطالبه مردم منطقه اخراج آمریکا در منطقه و خاورمیانه است.

وی بیان کرد: اقدامی که به عنوان سیلی اول برای آمریکا توسط نیروهای مسلح و سپاه نواخته شد و پایگاه راهبردی عین الاسد آمریکا را موشک باران کردند وآنها ناتوان از هر نوع تحرک شدند که نشان می‌دهند جایی برای ماندن در منطقه ندارند.

جوانی اضافه کرد: آمریکا قدرت تحمل خسارت و اعلام تلفات و خسارت‌ها را ندارد و اگر داشت رئیس جمهوری آمریکا بعد از زدن پایگاه به دروغ به ملت خود نمی‌گفت که هیچ چیزی در پایگاه اتفاق نیفتاده و کسی کشته نشده‌است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.