سعید زرین‌فر روز شنبه در آئین افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای توزیع محصولات شیلاتی و آبزیان در بوشهر افزود: در حالی که یکی از انتظارات مردم از مسئولان تامین معیشت و مقابله با گرانی است، امروز کمتر از ۱۰ درصد تامین نیازهای مردم از راه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از انتظارات مردم از مسئولان تامین معیشت و مقابله با تورم و گرانی است این درحالی است که دشمن از همه راه‌ها مشکلات اقتصادی در کشور را افزایش داده ولی مسئولان همواره راهکارهای لازم برای تامین نیازهای مردم را ارائه کرده‌اند.

زرین‌فر اضافه کرد: با وجود همه مشکلات اما تامین ارز فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در بخش‌های دولتی و خصوصی برای تامین کالاهای اساسی مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ویژگی‌های مهم در توزیع کالا برخوردارند زیرا  سیستم یکپارچگی در آنها حاکم و کالاهایی که از واحدهای تولیدی به صورت عمده خریداری می‌کنند قیمت کالاها نسبت به فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر عرضه می‌شود.

زرین‌فر با بیان اینکه در این فروشگاه زنجیره‌ای همه نوع کالا توزیع می‌شود گفت: کمتر از ۳۰ درصد فضای این فروشگاه برای توزیع آبزیان با قیمت مناسب و بخشی دیگر از این فروشگاه برای توزیع کالاهای تنظیم بازار در نظر گرفته شده‌است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، با اشاره به فعال بودن بازار روز بوشهر از ایجاد بازارچه در نقاط مختلف شهری افزود: پنج بازارچه ازسوی شهرداری بوشهر در شهر راه‌اندازی و شرایطی فراهم می‌شود تا قیمت کالاها و محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب توزیع شود.

زرین‌فربا قدردانی از شیلات استان بوشهر در همکاری در راه‌اندازی این فروشگاه زنجیره‌ای گفت: یکی از حرکت‌های جهادی راه‌اندازی این فروشگاه به وسیله بخش خصوصی در مدت کمتر از ۲ ماه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.