به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عباس عاشوری نژاد پژوهشگر، نویسنده و استاد دانشگاه در این مراسم با تبریک به دانش آموختگان این دانشگاه با طرح این سوال چرا دانش آموختگی را جشن می‌گیریم و بعد از این چه اتفاقی می‌افتد اظهار داشت: هر کسی برای این پرسش پاسخی دارد کار خوب، کسب موقعیت اجتماعی، انتخاب همسر خوب و.. همه این پاسخ‌ها محترم هستند.

وی افزود: در واقع دانش می‌آموزیم که بهتر زندگی کنیم لذا اگر درس بخوانیم و زندگی خوب یعنی حال خوب نداشته باشیم این دانش به مفید نخواهد بود.

این پژوهشگر و نویسنده دانشگاه عنوان کرد: در زمان ما که شرایط زندگی بخاطر مشکلات اقتصادی. اجتماعی و فرهنگی قدری دشوارتر شده است احتیاج به دانش برای بهتر زندگی کردن بیشتر احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: برای زندگی کردن دو اصل اساسی یکی شناخت و و دیگری مهارت نیاز است و هر دو از طریق کسب دانش امکان‌پذیر است.‌

عاشوری نژاد خاطر نشان کرد: برای بهتر زندگی کردن باید بهتر انتخاب کرد و زمانی می‌توانیم دست به انتخاب درست بزنیم که اطلاعات داشته باشیم لذا تفاوت ما باکسی که درس نخوانده و درس را جدی نگرفته اطلاعات است که به دست آوردیم و این مبنا تصمیم‌گیری خوب ما است.

شعر خوانی. اجرا موسیقی. پخش کلیپ فارغ‌التحصیلی، قرائت قسم نامه و تقدیر از دانش آموختگان با اهدا لوح و تندیس از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.