به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین کارگر پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در گناوه در جمع راهپیمایی کنندگان اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود در دفاع از انقلاب اسلامی و کشورمان، حرم اهل بیت (ع) و کشورهای اسلامی جانفشانی کردند تا راه انقلاب همچنان ادامه پیدا کند و انقلاب چهل و یکمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر افزود: درود خدا بر ملت شریف ایران که علیرغم همه توطئه‌های و فتنه‌ها و آشوب‌ها و تحریم‌های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی دشمنان مقاومت و پایداری کرده و همچنان بعد از ۴۱ سال از انقلاب در صحنه حضوری پرشور دارد.

سردار کارگر بیان کرد: مردم ایران با گذشت بیش از چهل سال از عمر انقلاب همچنان پایدار و استوار و یکپارچه و متحد تحت لوای اسلام و رهبری حکیمانه امام و مقام معظم رهبری همچنان با بصیرت و آگاهی و شناخت به راه انقلاب باقی مانده است.

وی تصریح کرد: در حالی که دشمنان با صرف هزینه‌های گزاف و با فشارها و تحریم‌ها و اقدامات نظامی در طول چهل سال انقلاب در صدد تفرقه و گسستگی و ضربه به انقلاب اسلامی بوده‌اند ولی با پایداری ملت ایران هرگز موفق نشده است بلکه نتیجه آن وحدت و اتحاد بیشتر بین آحاد جامعه و شیعه و سنی شده است.

وی یادآور شد: این وعده خداوند است که اگر در راه قیام کرده و شاکر نعمت‌های او باشید خداوند بر نعمت‌های شما می‌افزاید و امروز این امت و این نظام با این ویژگی‌ها و خصوصیات و اثرگذاری در جهان نعمت بزرگی که خداوند بر ما ارزانی داشته است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر اضافه کرد: این اراده الهی است که یک نظام الهی و دینی زیر سایه اسلام و رهبری حکیمانه مرجع تقلید و متخصص اسلامی و رهبر دینی در کشور ما برپا شده و باید شکرگزار این نعمت بوده و مصمم‌تر از گذشته در صحنه حضور داشت.

سردار کارگر اظهار داشت: به طور حتم انقلاب نیز در چهل سال عمر پربرکت خود فراز و نشیب‌هایی داشته ولی به فرموده خداوند این خواست خداوند است تا مردان ثابت قدم و همیشه در میدان مشخص شوند.

وی اضافه کرد: ملت ایران چهل سال عزت مندانه در برابر دشمنان و زیر سایه ولایت ماندند گفت: خداوند وعده کرده که اگر خدا را یاری کردید شما را یاری داده و ثابت قدم در دین، ایمان، معرفت، معنویت، بصیرت، پایداری و اتحاد و اطاعت از رهبری ثابت می‌دارد و اگر خداوند شما را یاری کند کسی را یارای شکستن شما نخواهد بود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر تصریح کرد: اگر خواستار یاری خداوند هستید باید دین خدا را یاری کرده و ایمان خود را تقویت کنیم و معارف دین را گسترش داد تا نصرت و پیروزی الهی شامل حال ما شود.

وی یادآور شد: راه طی شده انقلاب بسیار پرافتخار است و نمی‌توان در یک فرصت کوتاه خدمات و نعمت‌های این انقلاب در چهل سال را برشمرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: حضور گسترده و باشکوه امروز مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاوی پیام ایستادگی، حمایت و پیروی از راه انقلاب، ولایت، شهدا و بسیاری از پیام‌های مهم دیگر برای جهان است.

وی ادامه داد: برای ادامه راه در این مسیر باید نسبت به راه انقلاب بیشتر از گذشته بصیرت و شناخت داشته باشیم و فرامین رهبری را دریافت و عمل کنیم.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب حاوی مطالب بسیار ارزشمندی از مقام معظم رهبری است که حداقل باید هفته‌ای یک بار آن را مطالعه و از فرامین رهبری برداشت و عمل به آن کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.