به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان پروژه تصویب شد که یکی از مصوبات مهم رفع مشکل آلایندگی در عسلویه بود.

وی ادامه داد: از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درخواست دارم مطالبه جدی مردم و مسئولان عسلویه که رفع آلایندگی عسلویه است را در هیئت دولت با جدیت پیگیری کنند تا قبل از پایان سال اجرایی شدن این مصوبه مهم در هیأت دولت تصویب شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: درخواست دیگر مردم و مسئولان عسلویه توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی و توجه به اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز پارس جنوبی است که امیدواریم این مطالبات جدی و مهم مردم عسلویه محقق شود.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر ۳۰ پروژه عمرانی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

عملیات اجرایی زمین فوتبال ساحلی شهدای گمنام بیدخون با ۵ میلیارد تومان اعتبار با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر آغاز شد.

همچنین واگذاری ۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در عسلویه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر انجام شد.

مجتمع گردشگری ارغوان در عسلویه در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر افتتاح شد. این مجتمع گردشگری دارای ۲۰۴ اتاق و ۴۰۸ تخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.