به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعت‌مداری صبح دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی عسلویه اظهار داشت: گام‌های مهمی در راستای توسعه صنایع در سطح کشور و این منطقه انجام شده است و شاهد آثار و برکات آنها هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی دولت با جدیت در دست اجرا است و طرح‌های مهمی با حضور سرمایه‌گذاران و مردم در در حال توسعه و پیشرفت داریم که این طرح‌ها در ایام مختلف سال افتتاح می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در دهه مبارک فجر ۶۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از بخش‌های فعال دولت در این عرصه است.

وی افزود: سازمان‌های دولتی و خصوصی مراکز اقتصادی فراوانی در این شهرستان دارند و فعالیت‌های عمده حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در این منطقه انجام می‌شود.

شریعت‌مداری خاطرنشان کرد: به طور اکید تلاش داریم در همه فعالیت‌های اقتصادی در منطقه، ابتدا زمینه اشتغال افراد بومی که کنار پروژه‌ها زندگی می‌کنند فراهم شود و مردم بتوانند از نعمت این خدمات بهتر و بیشتر برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در این زمینه عقب‌ماندگی‌هایی داریم که انتظار داریم در ماه‌های باقی‌مانده دولت مشکلات رفع شود.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر ۳۰ پروژه عمرانی با ۶۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتمع گردشگری ارغوان در عسلویه در زمینی به مساحت پنج هکتار و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر افتتاح شد.

این مجتمع گردشگری دارای ۲۰۴ اتاق و ۴۰۸ تخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.