به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان دیر اظهار داشت: ۸۵ درصد از اعتبارت استان افتتاح پروژه‌ها و ۱۵ درصد آغاز عملیات اجرایی است و بیشتر شروع عملیات هم پروژه‌هایی است که بخش‌های اقتصادی تولیدی است که از منابع بانکی و تأمین اعتبار از طریق خود است.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های که در شهرستان دیر افتتاح شد آبرسانی به شش روستایی است که در بخش بردخون داشتیم و در هفته دولت سال ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شد و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید و آب این روستاها تأمین شد.

گراوند به افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر در دهه فجر ۹۸ اشاره و اضافه کرد: این ساختمان در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع و با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان دیر خبر داد و گفت: با حضور خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان دو پروژه ورزشی شامل ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرهای دیر و بردستان بااعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

گراوند از واگذاری ۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد دیر خبر داد و تصریح کرد: ۱۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در شهرستان دیر افتتاح شد.

استاندار بوشهر افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در شهرستان دیر را از دیگر پروژه‌های شهرستان دیر در دهه فجر امسال دانست و خاطرنشان کرد: دو پروژه نیرورسانی، احداث، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع نیروی برق و ساختمان مدیریت برق دیر بااعتبار ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.