عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: راهبرد اصلی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را قانون مداری، رعایت اصل بی‌طرفی، مشارکت پرشور و انتخاباتی امن، بانشاط و ناامید کننده برای دشمنان انقلاب اسلامی معرفی کرد.

وی بیان کرد: با توجه به حضور ۱۰۰ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر بر رعایت کامل اخلاق انتخاباتی داوطلبان، ستادهای تبلیغاتی و احزاب و گروه‌های سیاسی آنان تاکید کرد.

استاندار بوشهر بر ضرورت نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مستمر و اثرگذاربر  روند برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستاهای استان بوشهر گفت: روز دوم اسفند ماه در یک عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌ها به‌صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر افزود: حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی پخش می‌شود که از این میزان ۲۷ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۲۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه مکتوب تصویری، سه هزار دقیقه در حوزه های خبر، فضای مجازی، شعر و موسیقی در گستره استانی، ملی و فراملی انعکاس می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در استان بوشهر افزود: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل تلاش یک گروه ۱۵۰ نفره برنامه ساز و فنی و پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستادها و هیات‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، قضایی و رسانه‌ای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.