به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر عصر پنج شنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با مردم و خانواده شهدا با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار داشت: آیت الله رئیسی یار و همراه مقام معظم رهبری و فخر نظام اسلامی ایران است و در هر منصبی مایه افتخار بوده‌اند.

امام جمعه بوشهر خطاب به ریاست قوه قضائیه عنوان کرد: استان بوشهر خواستار یک سری درخواست‌های قضائی است که از شما درخواست داریم که به این پرونده‌های قضائی رسیدگی شود، امیدواریم همان طوری که شما قوه قضائیه را اعتلا بخشیدید، حضور شما در استان بوشهر نیز موجب رفع مشکلات قضائی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای موقعیتی حساس و استراتژیک و در مهم‌ترین آبراه سیاسی و امنیتی خلیج فارس قرار دارد، افزود: تاریخ پرشکوه این دیار گواه صادقی بر دیانت و ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و شهادت طلبی مردم بوشهر برای اسلام و ایران است.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر از متون دینی آموخته‌اند که تجربه و عبرت تاریخ را سرلوحه خود قرار دهند و با عقلانیت به این نتیجه رسیده‌اند که این ملت اگر بخواهد سرافزار بماند باید بر محور ولایت باشد.

صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه زن و مردم این دیار یک صدا و یک دل پشتیبان مقام معظم رهبری هستند، یادآور شد: زمانی انگلیس فکر می‌کرد با شهادت رئیس‌علی دلواری دیگر این شجره طیبه مقاومت نیست و امروز هم آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با شهادت سردار سلیمانی، نسل سلیمانی‌ها تمام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در استان بوشهر بعد از شهادت رئیس‌علی دلواری هزاران سردار متولد شده است، گفت: درخت پر ثمر اسلام و مقاومت که با خون رئیس‌علی دلواری آبیاری شد، هزاران رئیس‌علی تولید کرد که خون شهید سلیمانی نیز این گونه خواهد بود.

صفایی بوشهری بیان داشت: شاید بتوان گفت تمام کشورهای استعماری دنیا در تمامی زمینه‌ها چشم طمع دوخته بودند و عملیات سخت و نیم سخت و نرم اعمال می‌کردند، اما در طول تاریخ این استان با هدایت علما و مبارزان و سرداران تاریخ رقم زدند.

وی ابراز کرد: رئیس‌علی دلواری با انگلیسی‌ها چنان برخورد کرد که این استعمارگر به هیچ کشور دیگر حاشیه خلیج فارس حمله نکرد زیرا آنها الگو شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: انگلیس چهار بار به این خطه حمله کرده است اما ثمره آن فقط گورستان‌هایی از ژنرال‌های آنها بود؛ هر کشوری بخواهد به این استان حمله کند، مردم همان درسی می‌دهند که رئیس‌علی به آنها داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.