به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشید عصر چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: هر گاه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بوده است و تهدیدات بیشتری از کشور دور شده است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که کشور بیش از هر زمان در چنبره تهدید و تحریم و ترفندهای کینه‌توزانه قرار دارد لازم است شرایط لازم برای مشارکت حداکثری فراهم شود.

معاون استاندار بوشهر حضور نمایندگان سلایق مختلف در عرصه رقابت انتخاباتی را یکی از زمینه‌های تحقق مشارکت حداکثری دانست و گفت: هرچند با بازگشت برخی چهره‌ها به عنوان نامزد انتخابات، شرایط رقابتی درون یک جناح را بیشتر کرده است ولی حضور نمایندگان همه سلایق مختلف در حوزه‌های انتخابیه استان می‌توانست شرایط مطلوب‌تری را برای مشارکت حداکثری فراهم آورد.

خورشیدی با تأکید بر آموزش عوامل برگزاری انتخابات در شعب و توجیه نمایندگان فرماندار بیان کرد: برگزارکنندگان انتخابات با دقت و قانونمند عمل کنند.

وی افزود: فرمانداران ضمن بررسی دقیق نیازمندی‌های شعب و تأمین مایحتاج هر شعبه، نهایت اهتمام را برای برگزاری یک انتخابات سالم، بی عیب و قانونمند داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به امکانات لجستیک مناسبی که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی‌های استان وجود دارد یادآور شد: همه بخش‌های دولتی، وابسته به دولت و عمومی مکلفند در راستای قانون با ستاد انتخابات همکاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با هرگونه کوتاهی در اجرای قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی شفاف و بیشتر قانون شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.