حجت الاسلام هادی صادقی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: یکی از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بسط قسط و عدل در سطح کشور و مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی است که امروز وظیفه همه ما مسئولان برای تحقق این اهداف بسیار سنگین تر شده و نیاز به تلاش و حرکت جهادی برای رسیدن به همه این اهداف داریم.

وی اظهار داشت: حل مشکلات مردم موجب رضایت خداوند می‌شود و خدمت به آنان از بزرگترین عبادات است و بیشتر پاداش‌ها  نزد خداوند در خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه به وضعیت بسیارحساس منطقه غرب آسیا  اشاره کرد ادامه داد: این منطقه که ما درمرکز آن قرارداریم از مناطق بسیارحساس و راهبردی در جهان است و همه استکبار و نظام سرمایه چشم طمع به این منطقه حساس دارند.

صادقی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه امام راحل موجب شد دست طمع دشمنان و استکبار جهانی از ایران قطع شود و منافع بسیار مهم آنها در منطقه به خطر بیافتد و برای همین دراین ۴۱ سال انواع توطئه ها و تحریم‌ها برای شکست انقلاب اسلامی اجرا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امریکا بعد ازحوادث تروریستی  در ۱۱ ستامپر اقدام به اشغال کشورهای عراق و افغانستان کرد و به همین بهانه بیش از ۱۰۰ پایگاه بزرگ و کوچک درکشورهای منطقه در زمین و دریا در اطراف کشور  و در این منطقه حساس غرب آسیا ایجاد کرده‌است.

صادقی اضافه کرد: آنها تلاش زیادی کردند این منطقه حساس را ازدست ندهند و ترور سردار شهید سلیمانی هم در این ارتباط است.

وی افزود: کار مهم شهید سلیمانی این بود که نقشه آنان درمنطقه خنثی کند و نابودی داعش یکی از بزرگترین کارهای این شهید است و مهمترین کار سردار سلیمانی راه‌اندازی جبهه و تفکر ومکتب مقاومت به جای فرهنگ و تفکر سازش بود که درمنطقه غالب شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: انقلاب اسلامی مسیر سازش را به مسیر مقاومت تغیر داد و شهید سلمیانی درخط مقدم این مکتب  و تفکر درمنطقه بود و در این راه نیز به شهادت رسید.

صادقی اگفت: امروز کار اسرائیل به جایی رسیده به جای حمله و تهاجم به فکر سپر و گنبد آهنین افتاده‌است که آسیب نبیند و شهید سلیمانی عنصری بود که این فرهنگ مقاومت را درمنطقه جا انداخت و امروز آمریکا و اسرائیل در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، غزه و یمن شکست خورده و یا درحال عقب نشینی هستند.

وی تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه ما مسئولان این است که مسیر و مکتب  مقاومت درست بشناسیم  و عنصر جدیدی سامان دهیم تا جمهوری اسلامی به معنی واقعی پیاده کنیم و این فقط با روحیه جهادی و انقلابی همه اقشار جامعه و مسئولان برای خدمت رسانی، تلاش کردن و توسعه بدست می‌آید.
معاون فرهنگی قوه قضاییه به مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان دشتی دراین نشست اشاره کرد و افزود: با توجه بیان نظرهای مسئولان و تشکل‌های مردمی این شهرستان دارای مساله حاد قضایی نیست و همه مدیران با اتحاد و همدلی درجهت خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

وی درباره راه‌اندازی شعبه دادگستری بخش کاکی گفت: در صورت همکاری مسئولان محلی و با توجه به اینکه مقدمات کار پیش از این انجام شده‌است مسئله راه‌اندازی دادگستری شعبه کاکی شهرستان دشتی با جدیت پیگیری خواهد شد تا این مشکل مردم بخش نیز بر طرف شود.

صادقی از اهداف مهم سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضا به استان‌ها و شهرستان‌های کشور را آشنایی بیشتر و بهتر با مشکلات و دیدن تصویری روشن از وضعیت مردم و شنیدن حرف‌های آنان و مسئولان و تلاش بیشتر برای رفع  سریع و منطقی این مشکلات عنوان کرد.

دراین نشست حجت السلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج، عبدالله نادری فرماندار دشتی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و ظرفیت های علمی، فنی و اقصتادی اسن شهرستان  و  سابقه عالم پروری و علم و ادب بودن آن گزارشی ارائه کردند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.