حجت الاسلام علی عبداللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه  افزود: اجحاف نکردن و تبعیض نسبت به مسایلی که در حوزه انتخاباتی پیش خواهد آمد،  متهم نکردن دیگران، پرهیز از دروغ،  افترا، جوسازی و رعایت مسائل اخلاقی متناسب با شئونات نظام اسلامی مورد توقع قوه قضاییه از کسانی است که در عرصه انتخابات قدم گذاشته‌اند.

وی اظهارداشت: قوه قضاییه در بخشنامه‌ای برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی که ممکن است در زمینه انتخابات رخ دهد، همه مجموعه خود را در سراسر کشور آماده سازی  کرده‌است که اگر تخلف و جرمی اتفاق بیافتد و لازم باشد برخورد قضایی صورت گیرد و دادستان‌ها و مسئولان ذیربط با جدیت ورود پیدا خواهند کرد.

 رئیس مرکز حفاظت اطلاعات کل قوه قضاییه کشور گفت: از داوطلبانی که  در این عرصه حضور دارند تا تنور انتخابات را گرم و مشارکت مردم را در این رویداد مهم افزایش دهند، تقدیر کرد.

عبداللهی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: مردم همانگونه که در طول ۴۱ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردند هر سال افزون و مصمم و باوفادارتر و بهتر از سال‌های  قبل برای بزرگداشت این روز شرکت می‌کنند امسال نیز به دنیا نشان خواهند داد با عظمت و شکوه‌ بیشتر این روز را گرامی بدارند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعت قوه قضاییه به اهداف سفر رئیس قوه قضاییه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور اشاره کرد و افزود: ریاست قوه قضاییه از زمان پذیرش مسئولیت این قوه یکی از اهداف خود در راستای برنامه تحولی این مجموعه، را حضور مستقیم در سطح کشور و سفرهای استانی خود قرار دادند که به اتفاق معاونان و هیات‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: در این سفرها مشکلات و مطالبه و نیازهای مردم بررسی و آنچه که در حین سفر قابل انجام و  پاسخگویی باشد انجام و حل و فصل و آنچه که  ضرورت داشته باشد بعداز مراجعت به مرکز از طرف ستاد قوه و حوزه‌های مسئول نسبت به مراجعه پاسخ داده و برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند قوه قضاییه ملجا و پناهگاه مظلومان باشد، گفت: امید می‌رود با این حرکت از جانب رئیس قوه و دست‌اندرکاران امر قضا، مبارزه با فساد که یکی از اهداف تحول در این قوه است بخوبی  محقق و مردم معنای واقعی عدالت را بچشند.

حضور در گلزار شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری، بازدید از دادگستری و ثبت اسناد و املاک و نشست با کارکنان ، بررسی مسایل و مشکلات مردم از عمده برنامه سفر یک روزه رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به شهرستان گناوه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.