سرهنگ جوشن سهرابی روز شنبه در این رابطه افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای با استفاده از همراه بانک و ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری در حجم زیاد از کسبه و مغازه داران کرده بود.

وی بیان کرد: از آنجا که یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس آگاهی استان‌، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای و تحت تعقیب بوده لذا با کار اطلاعاتی مخفیگاه این فرد شناسایی و در عملیاتی هدفمند دستگیر شد.
سهرابی ادامه داد: متهم در  اعتراف‌های خود  به ارتکاب ۱۵ فقره کلاهبرداری به ارزش بالای ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

 توقیف محموله لامپ ال ای دی قاچاق در بوشهر 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر  گفت: یک دستگاه کامیون کشنده تریلر حامل محموله قاچاق لامپ‌های ال ای دی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی ماموران انتظامی متوقف شد.

سرهنگ عبدالرضا بازیاری افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در پی پایش محموله‌های خروجی از گمرک بوشهر توسط مرکز پایش این پلیس و با بهره‌گیری از ظرفیت سامانه نظارت برمحموله‌های جاده‌ای  به یک دستگاه کامیون کشنده به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: با رعایت همه جوانب پس از بررسی دقیق مشخص شد، محموله کامیون که شامل لامپ‌های ال ای دی بود، با مدارک گمرکی مطابقت ندارد و نشان دهنده اظهارات خلاف واقع صاحب بار برای کم شدن پرداخت حقوق و عوارض گمرکی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.