غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی کمیته امداد شهرهای گناوه، دیلم و ریگ به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: در اوایل انقلاب باهدف رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد تاسیس و گام‌های خوبی در این راستا برداشته شد.

وی اظهارداشت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و فشار ظالمانه نظام استکباری علیه ملت ایران، حاکمیت به تنهایی قادر به تحت پوشش قرار دادن کامل محرومان نیست و نیاز به مشارکت‌های مردمی است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه پیام انقلاب تهی کردن جامعه از افراد فقیر است، گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه بخوبی ترویج و نهادینه شود.

وی ادامه داد: در این شهرستان مزیت و ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال پایدار و معیشت خانواده‌ها نظیر آبزی پروری وجود دارد که باید از آنان نهایت استفاده بویژه در بین مددجویان انجام شود.

مهرجو با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: دستاورد و آرمان‌های انقلاب در چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گسترده به نسل جدید اطلاع رسانی و بازگو شود.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی ایران بدلیل دارابودن و یژگی و وجه متمایز با دیگر انقلاب‌ ها در سطح جهان پایدار و بااقتدار و استوار مانده‌است.

وی اظهارداشت: داشتن مکتب و ایدئولوژی دین مبین اسلام، مردمی بودن و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام راحل  و رهبری به عنوان سه عنصر اصلی و وجه متمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها است که ماندگار و با اقتدار مانده‌است.

مهرجو گفت: انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از ارزش‌های دینی و اسلامی است اثر خود را در عرصه‌های جهانی و منطقه و در بین آزادی‌خواهان جهان گذاشته‌است.

فرماندار گناوه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دوم اسفند افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از رویدادهای مهم سیاسی سال ۹۸ است که نیاز به مشارکت حداکثری مردم است.

وی گفت: همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات در این شهرستان مکلف هستند در چارچوب قانون عمل  و در فراهم کردن بستر و زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه با ارایه گزارشی از خدمات این نهاد گفت:  سه هزار و ۲۷۰ خانوار در بخش مرکزی و شهر گناوه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که در سرفصل‌های مختلف به آنان خدمات ارایه می‌شود.

مراد شمس الدینی افزود: از مجموع افراد تحت پوشش یکهزارو ۶۵۶ خانوار ساکن در شهر گناوه هستند و بیشترین آمار مربوط به خانواده‌های ایتام است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.