آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: با مطرح کردن طرح معامله قرن خاورمیانه در آستانه مقاومت بزرگ دیگری قرار گرفته و به‌طور قطع با این طرح زمینه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند به‌عنوان مزدوران اسلام امروز به جای همراهی با ملت مظلوم فلسطین به هدف‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر اضافه کرد: اسلام‌خواهی و عدالت محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و تمام امور مربوط به جامعه باید بر اساس عدالت محقق شود.

وی ادامه داد: پیشرفت از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، علم و فناوری در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه بوشهر گفت: استقلال طلبی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی که براساس این اصل امروز بر خلاف گذشته سفیران آمریکا و انگلیس دیگر اجازه تصمیم گیری برای ملت ایران را ندارند و اگر کوچکترین اشتباهی از سوی آنان صورت گیرد بیرون رانده می‌شوند.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: اگر امروز این سردار بزرگ به شهادت می‌رسد سپاه پاسداران با اقتدار بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را زیر و رو می‌کند این بیانگر اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: مقاومت و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که امروز در تمام عرصه‌ها شاهد آن هستیم و همین ویژگی باعث شده امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر گفت: ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا، اروپا و سایر کشورهای مرتجع منطقه به دلیل استقلال طلبی ملت ایران با ما در ستیز هستند و می‌خواهند که این کشور مقتدر اسلامی وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تخصیص سهمیه سوخت شناورهای صیادی افزود: زندگی قشر زیادی از مردم این استان ساحلی وابسته به دریا و صید و صیادی است اما با وجود وعده‌های پی در پی مسئولان هنوز سهمیه سوخت آنها تخصیص نیافته است.

صفایی بوشهری ادامه داد: مسئولان با تخصیص سهمیه سوخت قایق‌های صیادی نسبت به حل مشکل این قشر از جامعه اقدام کنند و اجازه ندهند فعالان در این بخش که مظلوم و قابل احترام هستند بیش از این با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی خطاب به مسئولان گفت: مردم ولی نعمت شما هستند و همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند پس باید نسبت به برطرف کردن مشکلات آنان اقدام شود.

    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.