به‌منظور اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های  دهه فجر این شهرستان، نشست‌های متعددی در فرمانداری برگزار که ضمن بررسی برنامه‌های این دهه، مسئولان کارگروه‌های کمیته ستاد دهه فجر معرفی شدند.

اصناف و بازاریان، ایثارگران، بسیج ، فضاسازی تبلیغات، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، دانش‌آموزی، مدیریت شهری، ورزش و جوانان، همیاری و خدمات، اماکن مقدسه مساجد و حسینیه ها، امنیتی، بانوان و اطلاع رسانی از کارگروه‌های تشکیل شده ستاد  گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه است.

مسئولیت کارگروه اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گناوه به خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان محول شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر با رویکرد مردمی، فرهنگی و اجتماعی و رعایت حرمت ایام فاطمیه باید برگزار شود.

دانیال اسفندیاری افزود: باتوجه به تقارن اربعین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نماد قدرت و شوکت ایران اسلامی با دهه فجر، باید برنامه‌ای در خور و در شان آن شهید بزرگوار در شهرستان برگزار شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید وحدت آفرین باشند و فرصتی است تا دستاوردهای نظام و دولت به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: باتوجه به دستورالعملی ابلاغ شده به مناسبت دهه مبارک فجر یک سری برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که باید زیرنظر امام جمعه، فرماندار و با همکاری و همیاری اعضای ستاد و مشارکت مردم برگزار شود.

ضرغام مردانی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، بزرگداشت باشکوه چهلم سردار شهید قاسم سلیمانی  و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند از دیگر رویکرد ستاد دهه فجر است.

وی بیان کرد:  وحدت، انسجام همگانی و حفظ حرمت شعائر دینی در جشن‌ها و آئین‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

مردانی یادآور شد: سوق دادن برنامه‌ها به سمت و سوی دستاوردهای انقلاب، نظام و دولت در دستور کار قرار گیرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.