عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس گفت: دانشجویان باید انتقادها را به شکل صحیح عنوان کنند و نباید فضا به سمت شکستن هنجارها پیش برود.
وی بیان کرد: مسئولان باید براساس رابطه پدر و فرزندی با دانشجویان ارتباط برقرار کنند و حرف‌ها و انتقادهای آنها را بشنوند و با آرامش به دغدغه‌های آنان پاسخ دهند.

 گراوند ادامه داد: محیط دانشگاه خلیج فارس دارای فضای همدلی، همکاری و دوستی است و چنین فضایی لازمه اصلی دانشگاه برای رسیدن به موفقیت است.

استاندار بوشهر یادآورشد: دانشجویان تنها در اینگونه فضاها است که قادر به ایفای نقش در توسعه و اعتلای استان و کشور می‌شوند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: موفقیت امروز این دانشگاه در اجرای اهداف و ماموریت‌های خود با حمایت‌های دولت و بویژه استاندار محقق شده‌است.
عبدالمجید مصلح افزود: دانشگاه خلیج فارس سومین دانشگاه کشور در جذب منابع از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که این موفقیت در سایه تلاش و همدلی همه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان تحقق یافته‌است.

در این نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه خلج فارس به بیان مشکلات موجود از جمله هزینه برق، آب و برخی پروژههای عمرانی نیمه تمام بدلیل کمبود منابع پرداختند که استاندار بوشهر برایکمک در بر طرف شدن برخی از این مشکلات قول مساعد داد.
استاندار بوشهر و هیات همراه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس از جمله کارخانه نوآوری بوشهر، دانشکده مهندسی، استخر سرپوشیده، مهمانسرای استادان، شرکت رونیکا (فعال در عرصه هوشمند سازی و اینترنت اشیا مستقر در مرکز رشد) و مرکز بین‌المللی توسعه نرم افزارهای موبایلی بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.