آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا بداند این اقدام ایران تنها یک سیلی آغازین بود و تمام نیروهای منطقه آماده هستند درسی به آمریکا بدهند که در تاریخ  ثبت شود.

وی با قدردانی از حضور مردم  استان بوشهر در آئین پاسداشت نام و یاد شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق تنها یک سیلی از سوی انقلاب اسلامی بود و هدف ما اخراج استکبار جهانی از منطقه خاورمیانه است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: وجود آمریکا در منطقه خاورمیانه موجب ترور، خیانت، چپاول، غارت، دزدی، فساد، فحشا و هر چیزی که شیطان به آن توصیه می‌کند در منطقه می‌شود.

صفایی بوشهری گفت: تنها راه نجات اسلام اخراج آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و  کشورهای اقماری مانند انگلیس و فرانسه که به تازگی از اقدام اخیر آمریکا حمایت کردند از منطقه است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی حروف الفبای انسانی، زبان مذاکره، دیپلماسی، صلح و انسانت را نمی‌شناسد به همین دلیل است که امروز ایران مقتدرانه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله‌ور می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کشورهای فرانسه، انگلستان و آلمان در هشت سال دفاع مقدس سلاح به عراق می‌فروختند گفت: این کشورها عددی نیستند بلکه کشورهای عقب افتاده‌ای هستند که نیروهای نظامی خود را به شکل زرورقی نشان می‌دهند.

صفایی بوشهری یادآور شد: ترامپ گفته بود " در صورت اقدام ایران 52 نقطه از این کشور را می زنیم" نیروی سپاه پاسداران اقدام کرد اگر جرات دارد پاسخ حمله ایران را بدهد این تنها یک سیلی بود و اگر استکبار جهانی کوچکترین حرکتی را انجام دهد سر آنها قطع می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی شجاع، باتدبیر، مخلص، به شدت مراقب دین و حدود شرعی، اهل حزب و جناحی نبود اما ذوب در انقلاب بود و حتی شهادت ایشان نیز زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ جهان کشید.

وی گفت:دشمن در تلاش برای فراموشی حرکت‌های سرنوشت ساز و به یاد ماندنی انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر افزود:نگذارید حرکت‌های سرنوشت ساز و مظلومانه‌ای که بر اساس ایمان آغاز شده و برکت‌های زیادی برای کشور داشته ماننده 22 بهمن، 9 دی و روز جهانی قدس به فراموشی سپرده شود.

وی بیان کرد: این روزهای مهم ایام الله انقلاب هستند که وقتی گرامی، تجلی و یادآوری شوند برای نسل‌های اول و دوم مفید و برای جوانان درس به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.