حجت‌الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: سپاه با این اقدام قدرت اطلاعاتی و نرم پیشرفته و مدرن خود در مقابل سیستم‌ها و شبکه‌های پیشرفته اطلاعاتی را ثابت و دست برتری خود را مقابل آنها نشان داد.

وی بیان کرد: اقدام سپاه در ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکا، خنثی سازی طرح ترور سردار سلیمانی و در کنار آن دستگیری سرشبکه آمد نیوز  ضربه مهلکی بر پروژه نفوذ در نظام به شمار می‌رود.

خدری ادامه داد: دشمن با تمام سپرهای فیزیکی و غیر فیزیکی و  ایجاد گروه‌های فاسد مجازی همواره در صدد ایجاد جنگ ادراکی و احساسی در بین ملت ایران بود اما سپاه با شاهکار اطلاعاتی خود دست آنها را رو کرد.

وی افزود: مهم‌تر از این اقدام اطلاعاتی پیشرفته، عناصر خودفروخته ای است که در داخل و در خارج کشور با شبکه‌های مجازی معاند همکاری داشتند در این ارتباط ضرورت دارد دستگاه‌های ذیربط، عوامل مرتبط با پروژه نفوذ را هرچه سریعتر شناسایی و این شبکه‌ها را به‌طور کامل منهدم کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی افزود: راهپیمایی اربعین زمینه‌ساز ایجاد  امت واحده اسلامی در راستای ظهور امام زمان (عج) است.

خدری بیان کرد: امسال با وجود توطئه‌های دشمن در ناآرام کردن عراق اما جمعیت زائران حسینی نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه دو تا سه برابر نیز افزایش پیدا کرد.

وی گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب سپردن مسولیت‌ها به جوانان از ضرورت‌هایی است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

خدری افزود: مسئولان در بکارگیری جوانان لایق و شایسته نباید تردید به خود راه دهند چراکه شجاعت، خطرپذیری، آرمان‌گرایی و نشاط از ظرفیت‌های قابل توجه آنان به شمار می‌رود و این مهم در هشت سال دفاع مقدس به‌خوبی اثبات شده است.

وی بیان کرد: در این ارتباط باید قشر جوان در سایه تجربه پیران و پیشکسوتان راه پیشرفت و ترقی را طی کنند.

خدری در ادامه 26 مهرماه سالروز شهادت شهید نورعلی شوشتری و یکم آبان ماه سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی را گرامی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.