سرهنگ محسن احمدی تبار روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سال تشکیل هفته بسیج با گرامیداشت این مناسبت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبه رو بود.
وی تصریح کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان، ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، بوجود آمد.
این مسئول در تشریح برنامه های بسیج بیان کرد: مهمترین برنامه ها دیدار با ائمه جمعه شهرستان ابهر، شهرهای هیدج، صائین قلعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر افزود: برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی شهرستان و برگزاری همایش ۱۰۰۰ نفری اقتدار بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا همچنین برگزاری نشست‌های مختلف روشنگری و بصیرت افزایی نیز نمونه ای از این برنامه ها است.
 فرماندار شهرستان ابهر نیز با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، یادآور شد: بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد و تفکر بسیج ریشه در فرهنگ شهادت، ایثار و از خود گذشتگی دارد.
وجیه‌الله نوروزی تصریح کرد: روحیه بسیجی داشتن از ضروریات و نیازهای جامعه کنونی ماست که بتوانیم با این روحیه بر همه مشکلات فائق آییم چنانچه بسیجیان با همین روحیه در جنگ تحمیلی و در زمان کنونی در مبارزه با داعش پیروز شدند.
وی با قدردانی از خدمات همه بسیجیان به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: بسیج حلقه وصل اقشار مختلف مردم در کشور  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.