حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  بزرگداشت مقام سردار شهید سلیمانی افزود: رمز محبوبیت سردار در دل مردم اخلاص و صداقت ایشان بود که موجب شد تا سیل جمعیتی بیکران در تشییع و خاکسپاری شرکت و یک هفته پس از شهادت این ابرمرد همچنان در قلب‌ها محبوب بماند و قدردان آن باشند.

وی اظهارداشت: شجاعت و تدبیر از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بود و این ویژگی در وجود ایشان باعث شد تا  بی‌باک و بی‌پروا در دفاع از اسلام و انقلاب برابر دشمنان بایستد و در این راه جان خود را نثار کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: از دیگر نکات مهم که در شخصیت سردار شهید سلیمانی وجود داشت و مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد اهل حزب و جناح نبود و انقلابی‌بودن را مهم‌ترین ملاک می‌دانست.

وی با بیان اینکه  انقلابی‌گری خط قرمز سردار شهید سلیمانی بود، گفت: خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان از دیگر خصایص این شهید بزرگوار بود و در این مسیر اجازه نداد تا گروه تروریستی داعش دست پرورده استکبار با جنایت‌های بی‌شماری که مرتکب شد به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

رکنی حسینی افزود: دشمنان در حالیکه  هشت تریلیون دلار هزینه کرده بودند تا در منطقه به اهدافشان نظیر تجزیه کشورهای اسلامی و معامله قرن دست یابند با شجاعت و دلاورمردی مالک اشتر و جبهه مقاومت امیدهایشان به ناامیدی تبدیل و ناکام ماندند.

وی بیان کرد: امنیت و استقلال کشورهای اسلامی منطقه مدیون و مرهون زحمات و مجاهدت‌های شهید بزرگوار سلیمانی است.

امام جمعه گناوه گفت: اگر سلیمانی و ابومهدی مهندس در بین ما نیستند اما رهبر معظم انقلاب پس از شهادت سردار حاج قاسم بلافاصله مالک اشتر دیگر و  مغز متفکر "قاآنی"  را برای فرماندهی سپاه قدس و پرچمدار محور مقاومت برگزید تا دشمنان به خود امیدوار نباشند.

وی از اقدام دلیرمردان سپاه در حمله موشکی به پایگاه نظامی عینالاسد تقدیر کرد و افزود: سپاه به انتقام خون شهید سردار سلیمانی، لانه جاسوسی آمریکا را بمباران و دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: هر گاه در برابر دشمنان انقلابی عمل کردیم آنان عقب‌نشینی کردند و حمله موشکی سپاه به مقر نظامیان آمریکا یک سیلی کوچک به تعبیر رهبر معظم انقلاب بود.

وی گفت: به برکت خون سردار شهید سلیمانی و همرزمانش انقلاب زنده و پایدار و دشمنان سرافکنده شدند.

در این آیین که در مصلای جمعه برگزار شد مداحی و شرکت کنندگان به عزاداری پرداختند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.