بهمن حبیب زاده مومن روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات تنیس‌ روی میز استان بوشهر افزود: در زمان حاضر اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقه‌های جهانی در بخش آقایان در بابل در حال برگزاری است.

 وی یادآور شد: تیم ملی  تنیس روی میز کشور از ۲ تا ۶ بهمن در رقابت‌های جهانی این رشته در بخش تیمی شرکت می‌کند.

حبیب زاده مومن بیان کرد: ۹ سهمیه المپیک در این رقابت‌ها به تیم‌های برتر داده می‌شود و  تیم ملی تنیس روی میز ایران با ۵ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در فروردین‌ سال آینده در بخش انفرادی ۲ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقه‌های آسیایی تایلند به برترین‌ها داده خواهد شد.

حبیب زاده مومن گفت: ۲ ورزشکار در بخش مردان و زنان برای کسب این سهمیه تلاش خواهند کرد و مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۰ کره جنوبی دیگر رویداد بین‌المللی فدراسیون در فروردین‌ ۹۹ خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اعتبارات ۲.۵ میلیارد تومانی فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام برون‌مرزی و مسابقه‌های داخلی سهم هیات‌های استانی از این بودجه محدود است.

حبیب زاده مومن افزود: در همین ارتباط با توجه به رشد استان بوشهر در رشته تنیس روی میز ۸ میلیون تومان به هیات این استان تخصیص داده می‌شود.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: بوشهر در رشته تنیس روی میز، استانی پیشرو در رده‌های سنی پایه است. 

حبیب زاده مومن ادامه داد: تارا سوری، مبینا صبحانی‌خواه و پارسا خلیلی با درخشش در میدان‌های مختلف از افتخارات تنیس روی میز استان بوشهر و کشور هستند.

در این مجمع انتخاباتی خلیل شیخیانی رئیس پیشین این هیات با ۱۴ رای برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.