مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این ورزشکار گیلانی که با تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در رقابت های کاپ آسیا در تایلند حضور یافته،  موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای تکنفره سبک وزن شد.

مریم بخشی افزود: نازنین ملایی که به فینال این رقابت ها راه یافته بود،  امروز در مسابقه نهایی نیز درخشید و زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کرد تا با اقتدار عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته را نیز به خود اختصاص دهد و بالاتر از قایقرانان ویتنام و قزاقستان روی سکوی نخست قرار گیرد.

وی ادامه داد: این بانوی قایقران ملی پوش گیلانی که پیش از این در ماده تکنفره سنگین وزن نیز مقام قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کرده بود، با کسب دو مدال از دو رشته به کار خود در رقابت های قایقرانی کاپ آسیا در تایلند پایان داد تا یکی از چهره های درخشان این مسابقات باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ابراز امیدواری کرد : کسب دو مدال طلای رقابتهای روئینگ کاپ آسیا توسط نازنین ملایی، پایه گذار موفقیت های بزرگ تر برای این ورزشکار شایسته باشد و این قایقران ملی پوش گیلانی بتواند در نهایت سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را نیز کسب کند.

بخشی خاطرنشان کرد: رقابت های قایقرانی روئینگ کاپ آسیا از روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور زبده ترین قایقرانان کشورهای قاره کهن در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تایلند آغاز شده که قایقرانان حاضر در این مسابقات به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند.

نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی که عنوان نخست و مدال طلای رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی را کسب کرده،  تاکنون مدال های زیادی را در رقابت های کشوری و برون مرزی به دست آورده که می توان به مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نیز اشاره کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.