امام جمعه گناوه و رئیس مجمع خیران سلامت این شهرستان سه‌شنبه شب در آیین جشن روز پرستار افزود: این مجمع یک دستگاه سونوگرافی به ارزش پنج میلیارد ریال خریداری کرد و در مرداد ماه امسال به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در اختیار مسئولان بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان قرار داد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی اظهارداشت: مجمع خیران این شهرستان باهدف بررسی و توجه به زیرساخت‌های سلامت از قبیل ساخت درمانگاه، خانه بهداشت مرکز اورژانس و تهیه تجهیزات درمانی و کمک به مشکلات و نیازهای درمانی مردم بویژه نیازمندان و محرومان منطقه راه‌اندازی و تاکنون گام‌های موثری در رسیدن به اهداف تعیین شده برداشته‌است.

وی  با گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از شاغلان در این حرفه گفت: زحمات و خدمات صادقانه پرستاران آنچنان والا و مقدس است که قابل بیان نیست اما همه ما به عنوان مسئولان موظفیم از این قشر که در بخش سلامت و بهداشت جامعه تلاش می‌کنند در چنین برنامه‌هایی شرکت و تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه گناوه بر الگوگیری از حضرت زینب (س) که اسوه صبر، استقامت و عفت و حیا است در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: سیره و منش حضرت زهرا (س) اسوه‌ای موفق برای جامعه پرستاری است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: شان پرستار رفیع و بالا و جایگاه آن در نظام سلامت برجسته‌ است و شبانه روز با وجدان کاری و اطمینان کامل بار درمان بیماران را بر عهده دارند.

دکتر علی دریانورد افزود: ۱۵۰ پرستار در بیمارستان این شهرستان در ۳ بخش تقسیم و مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهارداشت: به مناسبت سالروز  ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار این برنامه برگزار شده‌است و خانواده آنان  و سایر پزشکان گردهم جمع و این روز را گرامی خواهیم داشت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ بیمارستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.