فرماندار گناوه روز سه شنبه در نشست با رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر افزود: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی، بازرگانی و کشاورزی و نیروی انسانی دانش‌آموخته در این شهرستان، شرایط مناسبی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و گسترش مراکز علم و فناوری دارد.

غلامرضا مهرجو اظهارداشت: با توجه تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور، شرایط و فرصت بهتری برای دوری از اقتصاد تک محصولی نفت و بروز  و ظهور استعدادهای داخلی و توجه و استفاده از سایر صنایع برای رونق اقتصاد کشور فراهم شده‌است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر نیاز به تشکیلات و مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از ضرورت‌ها است و هر چه با شتاب بیشتری به سمت توسعه این گونه مراکز پیش برویم بیشتر به نفع کشور خواهد بود.

 رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت:  پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر از ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانشی و فناورانه با هدف تجاری سازی فناوری حمایت می‌کند.

حبیب رستمی افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت مناسب شهرستان گناوه انتظار داریم که با همکاری همه مسئولان مرکز رشد در این منطقه راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: مراکز نوآوری با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق و با چشم‌انداز توسعه فن‌آفرینی از طریق ایجاد بسترهای حمایتی مناسب، زمینه پرورش ایده‌های نو و کاربردی را به عنوان نخستین گام چرخه فراهم می‌آورند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت:  با ایجاد مرکز رشد می‌توان جوانان مستعد، فارغ ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و همه افرادی را که روحیه کارآفرینی و نوآوری دارند به سمت این مراکز جذب و با فرصت‌هایی که در اختیار دارند آشنا و حمایت کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.