مجید خورشیدی روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود:  ۱۲ برند تولید کیک درگیر این موضوع شده اند که این امر در حد یک اتفاق کوچک درکشور نیست.

وی بیان کرد: در خیلی استان‎ها وجود قرص‌های آلوده در کیک گزارش شده است که بدلیل اهمیت این موضوع در سلامتی شهروندان  و برای اینکه تدابیر لازم اندیشیده شود در حوزه امینتی با حضور دستگاه های مربوطه از جمله دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت نشستی ویژه تشکیل می‎شود.

خورشیدی ادامه داد: برای آگاهی بخشی دانشگاه علوم پزشکی از طریق فضای مجازی و رسانه‎ای مرسوم اطلاع رسانی کند تا درجه مسمومیتی که در برخی از استان ها از مصرف این مواد گزارش می‌شود را کمتر شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با بیماری آنفلوآنزا نیز آموزش و پرورش مراقبت‌‎های لازم را داشته باشد زیرا یکی از مجاری انتشار آنفلوآنزا و آسیب پذیری آن در کودکان است به این خاطر انتظار همکاری بیشتری از آموزش و پرورش با بهداشت و درمان داریم.

خورشیدی عنوان کرد: فضای مجازی امروز ضریب نفوذش بیشتر از رسانه‎‌های مرسوم است چراکه امروز هر کسی در جیبش یک گوشی دارد و از کودک و  نوجوان تا بزرگ سال و کهنسال به این فضا دسترسی دارند.

وی گفت: در مورد آنفلوآنزا به رغم اینکه در مورد شیوع آن در استان وضعیت مطلوب‎تری نسبت به سایر استان‎ها داریم ولی با این وجود احتمال داده شده که با کاهش دما درجه درگیری بیشتر شود از این رو انتظار این است علاوه بر اطلاع رسانی از فضای رسانه‌ای از ظرفیت فضای رسانه‌ای مجازی ،دانشگاه ها، مساجد و ائمه جمعه و جماعات و آموزش و پرورش و مراکز جمعیتی که گروه‌های هدف بیشتری را دارنداطلاع رسانی شود.

معاون استانداری بوشهر بااشاره به رتبه نخست این استان در استفاده از توان مدیریتی بانوان گفت: شمار قابل توجهی از مدیران کل، معاون فرماندار و حتی شهردار بانو در این استان وجود دارد.

خورشیدی افزود: در استان بوشهر در سطح مدیریت‎های میانی و پایه نیز بخوبی از توانایی بانوان استفاده شده است.

وی گفت: در برخی از دستگاه‌ها انتظار است در انتصاب بانوان همت بیشتری داشته باشند از جمله آموزش و پرورش زیرا این مجموعه شمار قابل توجهی از بانوان را در بدنه خود جایی داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.